Betapetberoende..

Jag bara spelar och spelar.. Men blir som aldrig bättre.

Imorgon har jag sovmorgon! Eller tja......... Allt är ju relativt. Jag börjar nämligen 08.30, och behöver inte åka från Skellefteå förrän med 06.40-bussen, och inte med vanliga 05.50.. Nackdelen är att den inte stannar vid Sörböle så då måste jag åka buss/promenera in till stan som tar tid, så det blir ändå inte mer än typ en halvtimme längre jag kan sova. Men men. Bättre än ingenting.

Sen stannar jag i Umeå över helgen. Nollningen forstätter och imorgon har vi lagfest (lag blå) och på lördag har alla lärarstudenter fest med högtidstema. Vi i blå laget har valborgs. LÄTT!? Vad ska man ha på sig?!?

Jag får bo hos snälla Emil över helgen. Han säger att han typ lix aldrig sover hemma ändå så.... :)

Nä nu börjar det ju bli sent för mitt nya jag. Hej med er så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0