Äntligen är tummen urdragen..

Såja. Nu har jag köpt tremånaderskort på edda. Så nu ska jag börja om och simma igen. Ska MINST simma en gång i veckan. Helst två, gärna tre. Simturen idag var välbehövd.

Har vart ledig idag, jävligt najs. Har gjort sånt som jag skjutit framför mig alltför länge, samt hälsat på mamsen. Rätt pigg idag. 

Imorgon går jag förmiddag i skolan, sen på kvällen ska jag hänga med Nisse! Var länge sen nu. 

På lördag har vi kändismaskerad! Har efter många om och men bestämt mig för att klä ut mig till Whitney Houston. Har kvar foundation för mörkhyade sen jag jobbade för Mary Kay, samt har jag en röd paljettklänning som nog blir bra. Sen är det bara att burra upp håret, smacka på lite rött läppstift, kränga på sig lite bling bling, klarrt och betarrt!  



Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0