2009

Det var en lyckad nyårsafton. Bilder kommer senare.

Nu har känslan kommit till mig, som den gör varje år vid den här tiden. Den här melankoliska och tomma känslan. Nudå? Vad händer nu, när jul och nyårs har passerat? Ska man återgå till någon slags vardag...? Ja, det bör man ju kanske göra..

Min skola börjar inte förrän den 19e, så nu har jag alltså 18 dagar av ledighet. Det känns inte skönt utan jag blir mer rastlös av tanken..

Nåt jag iaf ska börja styra upp nu är min hälsa. Jag ska, för en gångs skull, försöka tänka på beachen 09 och gå ned i vikt, träna, få bättre kondition och bli starkare, äta bättre osv. Bli en hurtis med andra ord. Jag känner mig motiverad och har lagt upp en bra plan.

Men jag kan ju inte börja en torsdag.... Haha. Så på måndag, då börjar mitt nya liv. :) Känner nån igen sig i resonemanget? :)

Fortsättning följer...


Kommentarer
Postat av: Anna

Känner igen mig allt för väl... Jag hakar grna på din hurtighetsplan... Har tänkt köpa simningskort på edda så jag kan gå på vattengympa och simma. Visst har du kort där?? Kram

2009-01-06 @ 00:17:12
URL: http://tosan83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0