Såååå typiskt.

Idag har varit en bra dag. Fruktansvärt fint väder ute och en välbehövd simtur på edda. Tyvärr har jag inte fått så mycket gjort som jag hade hoppats. Har ju tenta på fredag. Så jag hade tänkt jobba på som en utter hela dan, men det bidde bara ett par timmar nu på kvällskvisten tills jag fick så ont i huvvet att jag var tvungen att resignera. Fick sedan lite massage av P, och enligt honom var min nacke "rå-stel".. Så jag tror det finns en förklaring till min kroniska huvudvärk. Tänk om man hade haft massa pengar. Då hade jag gått på massage var och varannan dag. Sjukt nice det vore.

Jag har bestämt mig för att skaffa en tatuering. Har iofs bestämt mig för det i många omgånger genom livet men nu känns det som att det är dags. Det ska vara en ängel som jag själv håller på att skissa på, och den ska sitta bak i nedre delen av nacken, eller övre delen av skulderbladen om man så vill. Den har hundra betydelser, och känns väldigt rätt. Kan förklara en annan gång.

Och nu har paranoida Moa gjort entré igen. Jag har ju ett sjukt begär av att vara omtyckt av människor, och tror att hela ansvaret ligger på mig när det gäller utveckling av diverse relationer.. Och nu när jag börjat plugga och lärt känna massa nytt folk blir jag direkt nojig. Får då och då för mig att ingen tycker speciellt bra om mig.. Och jag blir så irriterad på mig själv!!! Om jag bara kunde shlappen aaa! Jag är mkt väl medveten om att det är då man skaffar sig beundrare. När man är sig själv och inte håller på och nojar som jag gör. Men lätt!?!?
Det är inte direkt en fördel att pendla i detta avseende. Eftersom jag bara är med på ett fåtal saker som händer så är det ju svårare att komma in i gänget..
Men men... Jag kommer ändå inte att flytta ner i nuläget, hur många nackdelar det än finns. Vill ha nära till mamma och skulle inte palla att bo utan P. Usch och fy.

Har kommit till insikt gällande en till sak. Jag har totalt tappat stilen. Har aldrig snygga kläder, håret bara hänger, har inga snygga prylar, lägenhetensinredningen är tråkig och oigenomtänkt... Tror det beror på en blanding av pengabrist, diverse viktissues och ett allmänt opeppat tillstånd. Men jag ska försöka skärpa till mig.

Imorgon ramlar lillkovan in. Då ska jag köpa massa saker. :) Eller... Några iaf...

Gonatt!






Kommentarer
Postat av: Anonym

kom på fredag!jag bju på wiine

2009-02-24 @ 23:31:59
Postat av: Emmy

mitt namn kom inte med!

2009-02-24 @ 23:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0