que sera sera

Våran hustomte till granne sa något tänkvärt idag. Människan befinner sig sällan där dennes skor står. Tyckte om det ordspråket, för det är så sant.

Idag har jag så sin höjd pluggat en halvtimme. Det är ju sanslöst med tanke på tentan imorgon. Men det har bara låst sig. Det har inte gått att lära sig någonting..
Så det blir spännande och se hur det går imorgon. Får försöka ordbajsa mig till ett G.... Gulp. Men. What will be will be, så att säga.

På kvällen är det tentafest. Ser fram emot det! Ska försöka klura ut nån trevlig lek :) Det är kul att leka med nya människor, fast samtidigt lite svårt för man vet inte hur svårflörtade människor är.

Jag har ju tyvärr inte levt upp till min titel som lekledare på senaste tiden. Men det är som för att jag inte hittar nå fler roliga lekar.. Har som gjort allt. Hmmm... Ska nån gång uppfinna en massa egna lekar och skriva en bok. Kanske där runt pensionärsåldern.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0