JAG SAAAKNAR DÄÄÄÄJ..

Jag saknar mina vänner. Mina old ones. Man blir så trött av att träffa massa nytt folk och av att vara trevlig hela tiden.. Alltså det är ju kul det med, men tröttsamt. Hannamaria kom heeeeeeem....

Har vart borta från skolan nu i två dagar. Och fortfarande, även fast det är flera år sedan man hade skolplikt, så får jag lite småångest av att vara borta. Inte för min egen skull att jag missar utan för som själva grejens skull. Typ för att läraren ska tycka att jag är sämst. Haha. Så jag TRÄNAR mig i att vara borta. :) Jaja, jag vet jag är sjukt knasig. Tränar mig i att vara dålig i skolan. Men jag behöver lära mig att inte vara så jädra bra jämt. 

Jag har en finne i pannan som gör jättejätteont. Den går bara inte att klämma. Har provat med alla verktyg som finns! Snart blir det nålen och sticka hål.. Kan inte låta den bara vara där. Den får inte tro att den är nåt. 

Gonatt. 



 

Kommentarer
Postat av: sara

men dom där pormask-klämmorna som finns på bodyshop är ju kick ass på finnar och du river inte sönder huden som du gör om du klämmer med naglarna...

2009-02-04 @ 12:36:04
Postat av: Ingrid

må ju bara säga att jag läser din blogg =)

åhh mysbilden på dig å helle! Förresten fundear vi på att dra ihop en liten fest den 14, lite melodifestivalfest..lina s å elin h är bland annat på...! häng på om du vill!

2009-02-04 @ 19:57:49
Postat av: HannaMaria

saknar dääääääj med finaste-moe-on-earth!!!!!!!!!

2009-02-06 @ 19:53:18
URL: http://hannamariaalbertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0