Homesick

Shit vilken helg. Eller fredagen var lugn med spel och mys hos Lina och Robert. Lördagen begav jag mig till Umeå, för på kvällen var det alltså dags för kändismaskerad. Det blev mkt stress, först till Olle för att hjälpa honom göra sig klar, sen till Sanna för att stressgöra mig klar med henne.
Festen var helt okej, bilder kommer sen. Men det hände nåt. Jag drack inte mer än vanligt, men när jag vaknade igår morse kändes det som jag blivit överkörd av ett tåg. Har kräkts nu kanske 20 gånger på två dygn. Jag är alltså fortfarande bakis, och det är måndag. Var tvungen att skippa skolan.. Börjar misstänka att jag åkt på typ matförgiftning, för det är nåt som inte stämmer. Åt en suspekt macka i lördags till middag, känns som den kan vara boven.

Men hur som helst. Nu kopplar jag Umeå med illamående och kräkkalas samt jobbiga bussturer som ger åksjuka, så jag vill inte tillbaka. Vill stanna här i trygga Skellefteå.. Jag fick nästan tårar i ögonen när jag såg våran lilla stad torna upp sig framför mig nu när jag satt på bussen. Snacka om hemlängtan.

Hoppas denna känsla går över i takt med att jag piggnar/frisknar till. Nu ska jag iaf se Lost med världens bästa Pontus och bara njuta av att vara hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0