Helplessly hoping

Jag har kommit på den bästa känslan man kan ha. Att vara rörd. Då mår man för ett ögonblick alldeles underbart samtidigt som man är lite vemodig. Det är en vacker känsla tycker jag.
Blev senast rörd alldeles nyss då jag läste ett fint mail från min nuvarande lärare. Otippat.

Sen har jag totalt snöat in i dubbel bemärkelse. Dels snöar det nå så kopiöst, dels så är jag helt inne i ett speciellt tankemönster som gör mig galen. Orkar inte gå in på det för mycket men det handlar i det stora hela om meningen med livet. Ojojoj. Jag kan tänka så ögonen ploppar ut! Eller det skulle då inte förvåna mig om de gör det en dag.

Nu är klockan halv tio och Moa ska sova. Imorgon är en tidig morgon. Sen är det helg. Imorgonkväll ska jag hänga med världens bästa Nisse, sen på lördag är det sittning. Är tyvärr inte så peppad... Men. Det kanske kommer.

Jag har ju förresten blivit linsbärare. Oj vad ovant det känns. Och det är allt lite krångligare än jag trodde. Men. Vill man vara fin, så.. Eftersom jag anser att jag är riktigt ful i mina glajjer. Gonatt!

 

Fina Nisse och jag.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Heeej! :) Hittade precis hit..

Hur har du det i Umeå, går det någorlunda?

2009-02-07 @ 12:47:04
URL: http://amandamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0