Zombietrött..

Somnade vid 01.00 inatt. Vaknade vid 04.00. Var uppe till 06.00. Sov till 08.00.. Har med andra ord sovit väldigt dåligt.. Har tvättid nu på morron och kan därför inte lägga mig och sova mer. Tvätten är klar kl 11 och kl 12.15 kommer bovärden för att besikta lägenheten. Så nu måste jag städa också.. Pontus ligger och sussar sött, och jag skulle slita upp honom för att hjälpa mig om det inte vore för att det är ett VÄLDIGT stort projekt att väcka honom. Det kan ta flera timmar..


Igår på dagen målade jag klart studion, och på afton tapetserade jag och Åsa köket. Dvs; jag tragglade med två korta vådsnuttar som skulle sitta ovanför fönstret och mätte fel så jag fick göra om 4-5 gånger tills jag till slut knycklade ihop tapeten och gav upp, och medans jag gjorde detta tapetserade Åsa klart hela jädra köket. 
Det är klart förutom en våd eftersom det hänger en elgrej på väggen där som vi inte vågar röra.. Men hennes Palle är elektriker och han ska hjälpa oss på lördag.

Idag lägger Pontus golv medans jag målar badrummet.

Ikväll blir det bio med några trevliga brudar! Vet inte riktigt vilka än.. Men Majsan och Eva iaf. Najs najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0