Update

Idag har jag målat blivande studion ett varv, samt taket, som var samma färg som väggarna, dvs ljusblått.. Måste även måla elementet, men det gör man inte med vanlig färg va? Det är ett såndärnt gammaldags vattenelement.
Pontus har slipat på toan, så nu är det bara att börja måla där också när tid finns. För nu känns det hips vips väldigt stressigt! Jag hinner inte riktigt med i mitt eget tempo.
Pontus skulle även lägga golv idag men då var bocken (eller heter det det?) på vift, så det blidde inte så mkt mer än att lägga lumppapp. Imorgon jobbar han så jag ska vara där och dola på själv.
Skulle behöva göra så mkt annat.. Städa, tvätta, packa, fixa med papper, säga upp allt, adressändra osv osv... Men det hinns som inte med...

Imorgonkväll ska Åsa hjälpa mig att tapetsera i köket. Iaf börja.

Borde nog ta en renoveringsfri dag snart, så vi hinner ikapp vårt vanliga liv.


Kommentarer
Postat av: Emil

Nej inte vanlig färg, du använder en färg som heter elementfärg =) Coop bygg, gång 22 (första färghyllan på vänster sida) om de inte byggt om från isomras =P. Bland alla lackfärger och småburkar på 1/2-1 liter =)Då hittar du! Kram

2009-12-02 @ 09:04:50
URL: http://emilmarklund.blogg.se/
Postat av: Anna Å

Men bockarna är ju hos oss. Simon blev förvånad att ni inte tog dom när ni tog golvläggarkittet för han hade sagt åt Pidde det.



Jaja, dom finns här om ni vill ha dom. =)

2009-12-02 @ 14:01:33
URL: http://tosan83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0