Pop goes my heart.

Tänkte sätta igång och packa nu... Men vart tusan börjar man? Kanske smart att börja med att rensa bort sånt man ska slänga..

Vid två kommer Pidde och hämtar upp mig från sitt voiceboxrep och då beger vi oss till lägenheten för att fortsätta lägga golv/måla.

Har haft en bra helg. Idol och spel med syskonbarna på fredag. Barnvakt åt gosevännen Georg, läxhjälpning, gomiddag, Robinson och filmkväll med Anna på lördag. På tal om idol. Blev förvånad att Calle satt säkert inför finalen. Jag gillar honom, men trodde inte han var en typisk tonårsidol, som människor ringer och röstar på. Jag var stensäker på att det var Erik och Tove i final. Hade nog velat se dom två där istället för Calle. Han passar som inte in i sammanhanget på nå vis, även fast han är bra, och himla söt då han dansar. :)
Men Tove fick ju så pissiga låtar valda till sig.

Förra veckan såg jag "music and lyrics", en av Hugh:s sämre filmer enligt mig faktiskt. Men jag älskar Hugh Grant. :) ( Är det tantvarning?) Men i alla fall, så har jag ända sedan dess haft följande låt på hjärnan.. Hur sjutton blir jag av med den?? Refrängen sätter sig verkligen! Och det är så bra parodi på 80-talet också. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0