Oflyt och balsam

Idag hade jag tänkt tapetsera garderobsdörrarna med en jättefin tapet (för övrigt exakt samma som på den bild jag hade på tapetserade garderober, vit med fjärilsmotiv) som jag fått av Lina Söderberg. Hon hade en rulle som låg och skräpade. Jag blev väldigt tacksam och glad, men min glädje försvann idag då jag skulle tapetsera.. Det fattades ca en meter... Det var himla synd. Så imorgon måste jag bege mig in på stan och hitta nån ny tapet..
Dessutom tog golvet slut när Pidde hade typ nån m2 kvar att lägga.. Så vi måste köpa ett helt paket för en jätteliten yta, oväääärt!


Förresten. En till grej. Jag har så länge jag kan minnas använt balsam til håret. För nån månad sedan tog det slut och jag hade missat att köpa nytt, så jag använde bara schampo. Resultatet blev ett mkt finare, glansigare och lättskött hår! Så nu har jag helt slutat med balsam. Om du har flygigt, frizzigt hår, så prova skippa balsamet.
Testade nu i veckan både med och utan.

Bildbevis:



Nyduschat med balsam:               Nyduschat utan balsam:      
 



Kommentarer
Postat av: Anna Å

intressant... för mig är det helt tvärtom. det är utan balsam jag får flygigt å torrt hår.

2009-12-11 @ 09:47:45
URL: http://tosan83.blogg.se/
Postat av: M

HAHA så sur du såg ut på första bilden:D

2009-12-12 @ 22:40:53
URL: http://indivisible.blogg.se/
Postat av: sara

seriöst, jag måste prova, mitt hår blir ju sådär luftigt torrt och frissigt med balsam, och ännu värre av inpackning fastän min tanke är att fetta ner håret så det blir typ som på din bild nr 2...

2009-12-13 @ 20:53:17
Postat av: josefin

skojar du? det är ju schampo som torkar ut och sliter på håret så det blir risigt/frizzigt? :s

2011-07-18 @ 00:13:58
URL: http://dudiggarmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0