Morr

Jag blir så arg! Måste skriva av mig lite, för Pontus som vanligtvis är min ventil är på jobbet och har avstängd mobil.. Jag klarar inte av att vissa människor ska ha en åsikt om allting! Vad man än gör finns det alltid någonting att påpeka. Antingen är man slarvig eller så hälsar man på för sällan (även fast personen i fråga hälsar på lika sällan), eller så har man en dålig bil, eller så har nån åsikter om ens nya lägenhet.. Åh! Det är alltid nåt fel med det jag gör! Jag måste lära mig att ryta ifrån direkt. Inte bli ledsen i smyg. Jag kan inte låta folk köra över mig på detta sätt. Jag vet att dessa människor egentligen inte menar att vara elaka men jag blir ändå stött. Nä, nu får det vara slut med kuvningen. Jag måste sträcka på mig och våga säga till då jag blir arg eller ledsen.

Kommentarer
Postat av: Bea

MMMHMMM! Jag har varit med om exakt samma sak! Röt till en gång när bägaren rann över... och sen dess har det väl blivit lite bättre. Stå på dig! Jag tror att eran lägenhet är jättefin btw :) Känslan över att ha fixat till själva och sen bo där, känn er stolta! God Jul och kram!

2009-12-24 @ 19:57:20
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Frida

stå på dig! julkramar fån Mig och Mollie=)!!!

2009-12-25 @ 14:25:51
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0