Guldbröllop?!

Jag och Pontus har väldigt knäppa sovvanor.. Han har jättesvårt för att somna på kvällarna och jag är jättelättväckt och kan inte sova om Pontus ligger vaken bredvid.. En vanlig natt kan till exempelvis se ut så att jag lägger mig typ kl 23, han lägger sig typ kl 01, jag vaknar då han lägger sig av nåt ljud eller att sängen rör sig. Vi båda ligger vakna nån timme innan jag ger upp och lägger mig i soffan. Eller om Pontus ska upp tidigt.. Då får jag knappt andas utan att han beordrar mig till soffan.. Så var det nyss då jag la mig.. Så nu ligger jag här i soffan, och jag som var så sugen att sova i sovrummet inatt, eftersom värmen äntligen funkar! (Min gamla klasskompis Fredde är rörmokare och han var här idag och fick igång de trasiga elementen.) Det bästa för båda sömnmässigt är om vi hade separata sovrum.. Men det känns ju sjukt trist och som om vi hade vart gifta i 50 år.. Nä då fortsätter jag hellre att ha det såhär.. Gonatt från soffan på sörböle.

Kommentarer
Postat av: sara

kan ni inte ha separata sängar så ni inte gungar runt så fort den andra rör sig åsså går dom å skjuta ihop när ni ska mysa =)

2009-12-19 @ 20:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0