Bilder från min helg

Jag har återigen blivit en kameranörd. Var det förr i världen då jag (Pontus) fick min (sin) första digitalkamera. Nu då jag köpte en ny kom fotosuget tillbaka. Känner mig dock lite lagom rolig då jag slänger upp kameran i nyllet på folk i tid och otid, men jag älskar verkligen att samla foton.. Så jag kan nu be om ett offentligt FÖRLÅT till alla dem jag fotat ofrivilligt, och dem jag kommer att fota i framtiden. Säg bara till om ni inte vill vara med på bild, då respekterar jag det. Oftast. ;)


Fredag:



Vi spelar helt hysteriskt.






Idol-dags!



Gurra är ett äkta AIK-fan.



Lördag:



Jag och Georg hälsar på syster Åsas familj.



Georg har blivit jätteduktig på att gå!



Söta Sally som har blivit så stor!

Söndag:



Har målat det blåa vitt. Blev skitnöjd! Nu är det ju dock tejp kvar som ni kan se..



Pontus lägger golv i köket. Han är så duktig så. Golvet är dock jättedammigt..



Jag målade med glasögon på.. Smart drag...


Kommentarer
Postat av: M

Alltså Georg har ju blivit skitstor :O kan inte fatta det. Det var typ verkligen tusen år sen vi var med varandra Moa. Vi måste umgås snart.



Haha, hur ska du göra med glasögonen nudå? ;)

Föressten vill jag se erat nya place sen då det är klart!

2009-12-07 @ 00:48:15
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0