2010!?

Jaha så väntar sista dagen på året.. Det kommer att kännas helskumt när man ska skriva datum, typ 1/1-10,
plus att alla barn som föds blir -10:or. Knasigt! :)

Idag har jag haft främmen av systrarna plus flick-syskonbarnen. Det är kul att visa upp en lägenhet man känner sig nöjd med och stolt över. :) Än så länge har bara några av vännerna/släkt varit hit, och jag kan passa på att säga att det är fritt fram att komma och kika om man vill! Har nekat några som velat komma tidigare, för jag pallar inte att folk kommer när det är kartonger, stök, smutsigt och ofärdigt överallt. Hör dock av er före, jag blir jättestressad av oväntat besök... :) Haha anar ni lite kontrollfreakstendenser..?
Ett litet sidospår... Jag önskar att jag kunde ha frysen fullproppad med gofika som man kan ta fram då det kommer besök.. Men det GÅR inte! Då är jag där och nallar hela tiden tills frysen är tom igen.. Nån tipsade att baka sånt som jag inte tycker om.. Det hur roligt känns det?

Jag har jätteont i ländryggen.. Tror det beror på all snöskottning. Det luriga är att rygg-ontet började då jag lånade svärmoras spikmatta.. Det vore ju himla typiskt mig, att få ONT av spikmattor..!

Morgondagen för mig ser ut som följer; Middag hos Anna och Simon med oss fyra (sex med barnen) samt Thory och Leif. De sistnämnda står för förrätten, "värdparet" för middagen (vi ska dock hjälpas åt alla), och jag för efterrätten. Det blir min favvo, Gino! Helt sjukt gott! Sedan beger sig jag och Pontus till Tuvans byagård som bara ligger några hundra meter från Anna och Simon, där några vänner (+ troligtvis många okända) befinner sig och firar in det nya året. 



 

Gott nytt år!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0