Tvättning i ottan.

Tvättid 07 till 11. Somnade sent igår så det var fruktansvärt att gå upp i morse. Nu sitter jag bara och väntar på att maskinerna ska bli klara så jag kan kasta in allt i tumlaren och somna om fram till kl 11 då jag måste hämta allt.

Idag blir en fixardag. Skolan börjar på onsdag. Då ska jag upp till Luleå. Så nu ska jag fixa kursböcker samt lite annat.

Det suger att jag inte får pengar förrän om ca två veckor. Det tar ju alltid tid när man börjar på en ny kula, då ska det registreras och det ena med det fjärde.. Gruvar mig för det. Hoppas pengarna kommer fort!

På fredag ska vi på maskerad med filmtema hos Emmy och Mange. Blir säkert trevligt.


( Nöjd så Emmy? ;)

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja! Det är helt valfritt vad du klär ut dig till. Behöver inte vara filmtema! Välkommen!

2009-08-24 @ 15:13:38
Postat av: Anonym

undrar om mange skrev den förra kommentaren?men du ska ju överraska inte berätta!radera inlägg!

2009-08-24 @ 22:54:35
Postat av: emmy

BRA!!!=)syns på fredag!!!visst kommer du före pidde??

2009-08-25 @ 09:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0