Stäng av stäng av stäng av..

Berg och dalbane-dag. I morse vaknade jag sjukare än nånsin. Man tycker ju att förkylningen borde gå över efter ett tag, men det bli som ba värre. (Svininfluensan? Eller är jag nojig nu?) Huvudvärken jag haft idag har slagit alla rekord. Helt sjukt så ont i huvudet man kan ha. Och såhär länge har jag aldrig haft ont heller. Är uppe i 16 timmar oavbruten galen huvudvärk.. Inga piller hjälper.. 

Och så kom Posten. Först öppnade jag ett brev från Telia, har ju skaffat mobil och abonnemang med dem. Räkningen för 3 månader var på 1174. Dvs typ 500 mer än jag trodde. Så då blev jag på dåligt humör.

Sen öppnade jag ett brev på LTU, och jag kom in på distansutbildningen! Då blev jag på jättebra humör! Wow, nu slipper jag pendla, råååååååhärligt!!!

Sen fick jag ett samtal ang en visning på en lägenhet på Sörböle, som vi är nästa i tur på. En trea på Östergatan. Så då blev jag ännu gladare!! Visning imorgon! Och vi får ta den om vi vill ha den!!

Därefter blev jag som ledsen, för då verkade det helt plötsligt som om P inte alls ville flytta, som jag trodde att han ville.

Efter det fick jag världens bakslag, eftersom jag så gärna ville kunna dela den glada nyheten om skolan med mamma.. Satt och bläddrade i telefonboken på mobilen, och hittade hennes nummer, och det gjorde så satans ont att jag inte kunde ringa och berätta för henne..

Till sist fick jag ett samtal från C, mammas sambo, som berättade att mamma hade frågat efter mig idag och varit ledsen.. Det är mer än en vecka sen jag var där, eftersom jag är sjuk och inte vill smitta henne. Så då blev jag jätteledsen igen.

Antiklimax.

Men nu måste jag försöka stänga av det jobbiga, för det var ju tänkt att jag och P skulle fira att jag kom in på skolan.. Kul jag är att fira med..


Kommentarer
Postat av: sara

Grattis till skolan gumman. Nu har du verkligen chansen, det där kommer bli superbra!!!



Ska du inte ringa sjukvårdsrådgivningen bara och höra, dom säger ju att svininfluensan har vanliga influensesymptom så... att kunna fråga någon som vet kan ju vara skönt.



kram

2009-08-13 @ 20:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0