Planeringsfreak

Jag undrar ibland om jag är en gnutta autistisk. Jag mår dåligt om mitt liv inte är inrutat och planerat till punkt och pricka. Eller till så stor utsträckning som det går. Annars blir jag A: Rastlös eller B: Stressad. Denna vecka har kännts väldigt luddig planeringsmässigt. Så nu måndag tisdag har jag klättrat på väggarna. Men nu har planerna börjat ta sig.

Imorgon på dagen: Fika med Lina och Anna hemma hos Anna.
Imorgonkväll: Ev. Hälsa på Ida/ träffa Sara
Torsdag: Ev. Hälsa på Ida, och ev se syskonbarnen spela fotboll
Fredag: Träffa Elisabet och Stefan
Lördag: Middag med Lina, Robert, och ev Anna och Simon


Hoppas jag blir helt frisk snart, så jag kan hälsa på mamsen. Det var över två veckor sen nu..  :(


Kommentarer
Postat av: matilda

Haha vetinte, har inte orkat ändra.

2009-08-20 @ 13:19:37
URL: http://indivisible.blogg.se/
Postat av: Lisa

Grattis till att du kom in på distansen! Härligt att slippa pendla nu. Kram!

2009-08-20 @ 18:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0