Önskelista

Jag fyller ju år snart. Min önskelista insprirerad av the secret, ser ut som följer:

1. Det bästa möjliga åt mamma. Att hon ska få må så bra som möjligt.

2. Att mormor ska få må så bra som möjligt ( ja, hon är också sjuk nu..Tumör i lungan..)

3. Att jag ska komma in på distansutbildningen i Luleå och att det fungerar bra.

4. Att Anna och Simon får en frisk bäbis som mår bra.

5. En ny kropp... Nääämen inte så dramatiskt. Jag gillar min kropp. Den skulle bara få vara lite mindre.. Ska ta tag i det snart igen. Nu har jag sommarlov.

6. Att jag och Pontus får ha det bra tillsammans, att våran kärlek överlever trots alla dessa prövningar.

7. Att Pontus mormor ska få må bra, och att hon ska få den hjälp hon behöver.

8. En hund.  Helst en samojed, en mops, eller en golden.

9. En fin lägenhet på sörböle.

10. En bäbis.

11. Ett giftermål.

12. En bil. En röd citroën c5, sk "miljöbil".


    
        

    







Nåja. Önska kostar ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0