Middag på Vegas.

Nu har jag ont i huvet. Som jag ALLTID får när jag ska iväg nånstans. Det slår aldrig fel... Måste ju vara för att jag spänner mig när jag blir lite stressad. Måste lära mig att slappna av. Jag tycker jag tänker på det hela tiden. Mitt mantra är typ "slappna av", men ändock. Nåväl. Det hade kunnat vara värre.

Nu sitter jag och Pidde och väntar in Elisabet och Stefan som ska plocka upp oss för att sedan fara och käka på Vegas. Har inte varit ute och ätit på resturang sedan alla hjärtans dag. Så jag tycker att vi kan unna oss det, trots att vi är fattiglappar.

Förresten. Jag har kommit på det största vuxenpoäng man kan skaffa sig. Det är när man har hushållspapper i köket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj då! Hållspapper i köket har jvi haft länge =/

2009-08-21 @ 18:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0