Melankoli.

Söndagar ger mig en vemodig känsla. Men samtidigt kan det bli nåt mysigt av dem, om man mot förmodan tar sig för något att göra. Det finns speciella söndagssysslor tycker jag. Och nyss gjorde jag just en. Jag målade våran röd-grön-blå jääättefula cykel svart. Nu ser den i alla fall cykelduglig ut. Det var sånhär sprayfärg som man inte ska andas in, och jag hade inget munskydd så nu känner jag mig vimmelkantig.

Jag börjar allvarligt tro att det är svininfluensan jag (och Pontus) haft. Det är banne mig den envisaste förkylningen, nu är jag inne på tredje veckan. Och nu känner jag mig rätt frisk, men så fort jag går eller gör nåt lite ansträngande så får jag tungt att andas. Hittade symptomen nu på nätet, och inom parentes är det jag haft:

- Feber och frossa ( Lite)
- Hosta och halsont (Mycket)
- Värk i kroppen och huvudet ( Mycket)
- Diarré och kräkningar (Lite)
- Trötthet (Mycket)
- Andningssvårigheter (Ganska mycket)


Hmmmm.....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0