Host host

Jag tror bestämt att det sitter en liten gubbe i min hals och kittlar mig med en fjäder var femte sekund. Helt galet störande.

Min cykel pajade idag då Pontus skulle låna den. Skit skit skit. Han har inte tur med mina cyklar. Antingen blir dom stulna eller så går de sönder... Så nu har vi verkligen inget transportfordon... Vi funderar på att köpa bil. Eller jag vill, men P är osäker om han tycker det är värt. Men så snart det blir lite kyligare och snön lägger sig blir man ju sjukt handikappad. Det finns inget värre än att cykla på vintern enligt mig. Man fryser fast man svettas ihjäl samtidigt. Usch. Och jag orkar inte hålla på och låna andras bilar..

Nu är det 9 dagar kvar tills skolan drar igång. Folk har åkt iväg igen efter att ha vart hemma under sommaren, eller börjat om att jobba. Så det är ganska trist nu.  Men jag ska FÖRSÖKA göra något vettigt dessa 9 dagar, och främst försöka njuta av ledigheten.
Om nån vill hitta på nåt såhär i sluttampen av sommaren, så hör bara av er. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0