Hm.

Vi tittade på en lägenhet idag. En trea på Sörböle. Japp, precis vad jag vill ha. Men Pontus var osugen. Han tyckte att vi skulle byta ner oss om vi flyttar dit. Han tyckte det var ofräscht. Jag tyckte det var charmigt. Hm.
P är mer sugen på en köpes, och göra om helt och hållet. Men RÅÅÅD vi har...
Han kan iofs gå med på det om vi får byta golv.. Men han sa inget om det nu då vi var där iaf.
Jaja. Jag är en impulsare, och vill flytta nu! Hade inte tänkt mig den här hösten i samma lägenhet.. Och då är det så jobbigt att tänka om.
Jag trivs egentligen bra, men jag tycker det är så litet med en tvåa. Och vi har så dyr hyra också.. Det skulle bli typ samma i den på Sörböle, men det är ändå en trea, och ja, på Sörböle.

Nåja.


Nu har jag helt sjukt tråkigt. Ingen att hitta på något med. Inga pengar, så jag kan inte heller slösa lite tid och pengar på stan. Fortfarande lite sjuk, så jag kan inte hälsa på mamma. Pidde är borta. Hmpf. Har inte en endaste liten helgplan heller. Trååååååkigt.





Kommentarer
Postat av: Anna Å

Hej! Vet inte om vi ska på Ikea före jul. Beror på. Eventuellt ska min mamma bila upp hit i september å isåfall ska hon ta med grejer åt oss. Och då tar vi det lilla vi har kvar när vi åker ner över jul. Om hon inte ska bila upp så åker vi nån gång när vi fått pengarna för övningsskivan så det blir väl typ i sept /okt nån gång isåfall. Men vi kommer nog åka på en sån där bussresa. Kostar 300kr per person och man är lovad att shoppa så mycket man vill. Ryms inte allt så får man en ny gratis resa. Så det blir betydligt billigare än att bilamed släp. Men du kan ju haka på iallafall. Kram

2009-08-15 @ 11:49:30
URL: http://tosan83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0