Ett av mina stora fritidsintressen....

... Är att sitta på youtube eller motsvarande filmklippssidor och titta på djurfilmer såsom denna:


Katt adopterade ekorrar
Katt adopterade ekorrar


Kan man bli annat är vansinnigt rörd?


Nu bär det av till stan. Imorgon börjar allvaret och jag måste införskaffa skolböcker, almanacka, kelleigeblock osv. Blev väl lite smått opeppad då jag läste kurslitteraturlistan eftersom den bestod till 90% av sjukt tunga böcker jag försökte plöja mig igenom i våras. Men borde jag egentligen bli förvånad? Det är trots allt samma utbildning, bara på olika skolor.

Möblerade om i vardagsrummet igår. Det blev jättebra! Älskar att möblera om. Det känns så fräscht! Och då får min förändringsnerv lite stimulans. En bild kommer kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0