Då drar jag då.

Nu far jag till Luleå. Har skola tre långa heldagar nu, och jag ska få bo hos Robin och Cissi under dessa dar. Mkt snällt!
Hoppas min bild av Luleå kommer att bli bättre än den jag fått av Umeå. Det är för stort där. För mkt "låtsashuvudstad". För mkt folk. Men jag tror på Luleå faktiskt.

Jag kommer hem på onsdagkväll. Då har jag förhoppningsvis en liten flickebäbis att hälsa på! Anna är beräknad idag... Och jag har vart på stan och köpt söta bäbiskläder.
För övrigt avskyr jag Hello Kitty, som är på 99 % av barnkläderna på H&M. Så jag gjorde inköpen på Lindex ist. När jag får barn kommer jag inte att ta emot Hello Kitty-kläder, ba så ni vet.  :)

Imorgon börjar mitt nyttiga liv. Nu ska jag, i 10 månader, jobba stenhårt för att få tillbaka min forna kropp. Jag började ju bra där i våras, men när sommarn kom och mitt gymkort gick ut, samt att jag åkte på världens envisaste förkylning, så stannade allt upp.  Men jag är taggad att sätta igång igen. Och äntligen är jag frisk!


Kommentarer
Postat av: ida

Lycka till i Luleå :) och ditt nya liv!

2009-08-31 @ 19:07:08
URL: http://lillasysterida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0