Lovar du ...

Lovar du att vara ärlig? Absolut
Du heter: Moa Evelina Westermark
Smeknamn: Mai
Låt som när du är ledsen sörjer till? "Till Hiva" med Melisson Horn är väldigt träffande.  
Beroende av: Sömn
Vem behöver du mest just nu: Pontus. Alltid Pontus.
Vad tror folk om dig? Jag är rädd att folk tror att jag är lite av en besserwisser
Stämmer det? NEJ. Jag är en riktig mjukis som är livrädd att folk inte ska gilla mig.
Vad får du oftast komplimanger för? Min lena hy och mitt lockiga hår.
Hur imponerar man på dig? Människor som får mig att skratta.
Brukar du skratta för dig själv? Jaa det vore konstigt annars. Så mkt knäppt jag är med om jämt.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Oj. Okej. Ja det går bra. Älskar dig. Puss"
Var bor du? Skellefteå. Har dock önskemål om att flytta till Umeå.
Trivs du där: Ja det gör jag. Men vill inte pendla.
Äger du några converse: Ett par.
Sprit, cider, vin eller öl: Allt utom öl funkar. Äppeldrinkar är favoriten.
Vad har du för mobil operatör: Halebop Vänner
Är du allergisk i mot något: Inte vad jag vet.
Har du haft sex idag: Nope.
Nästa mål i ditt liv: Bli vältränad... Haha
Vem ringde du senast? Elisabet, svarade ej dock.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Jag äter hos Kalli och åker med Ulf till kören. (P)
Antal timmar sömn inatt:  typ 11... Ja jag vet, jag är en sjusovare.
Sov du ensam: Nej med Pontus och Sune.
Brukar du komma i tid: Nej, sen jag blev en Åkesson-familjemedlem har jag blivit en ruskig tidsoptimist. Förr var jag jämt i tid.
När mår du bra: När jag myser med barn/djur eller när jag buggar.
Hur känner du dig nu: Jo idag är det helt okej. Ser fram emot att träffa Elisabet och att äta middag med hon, Pontus, Mackan, Anna, Simon och Georg för att till slut se Zappes avslutningskonsert.
Vad tycker du om fötter: Mina fötter är rätt söta. Mjuka och pekar inåt. Men nåt som är äckligt är långa tånaglar och hår på fötterna/tårna.
Vad saknar du: Mamma.
Favorit dryck på morgonen: Proviva päron/kiwi
När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 22 och 24
Sysslar du med någon idrott: Tränar på gym några gånger i veckan.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej. Men dock attraktion.
Har du spytt offentligt: Ja sist var några veckor sedan på bussen inför massa folk. Var lite överförfriskad.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ha sjukt tråkigt tror jag. Kanske äta massa saker. Känns som att det inte sätter sig på dom.  
Är du nöjd med ditt liv: Svårdefinierat.
Vad gör du i morgon: Träffar Lisa och Lollo!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror självklart på hur mkt jag har att tillgå. Är dock en slösa.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Hela köpinggänget.
Vad längtar du till? Tills den dagen jag blir mamma.
Om fem månader:  Har jag just blitt faster igen! :)
Du samlar på: Sjalar
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Pontus
Gillar du golf: Nej
Har du strumpor på dig nu: Ja, gråa med vita blommor på.
När grät du senast:  igårkväll
Laddar du ner musik och film från Internet: Vågar inte svara.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Gråta av lycka.
Har du piercing: Fyra i öronen som är i princip igenvuxna. Tatuerar mig dock på lördag. (!!)
Vill du gifta dig: Ja! Väntar bara på frieri...............................
Vill du ha barn: Absolut. NU!
Solar du ofta: Jag är en solnarkoman. Har dock skurit ner på solariumsolandet. Lite respekt för sin hud måste man ju ändå ha.
Gillar du att dansa: Ja bugg är sjukt kul.
Är du flygrädd: Näe det kan jag väl inte påstå.
Hur vig är du: Jag är typ ändå rätt vig.
Vilken är din favoritglass: Många. Marängswiss kanske.
Tycker du om sushi: Har faktiskt aldrig provat.
Vad äter du helst när du ser på film: Godis eller glass.
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgonmänniska
Röker du:  Nej, och det är jag jävligt stolt över. Röka är äckligt.
Hur ofta tränar/motionerar du:  Typ 3 ggr/v
Senaste låt du hörde: Ghosts med Gary Jules.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0