Låsning

Håller ju på med en hemtenta för fullt. Den ska vara inne på söndag, och jag har gjort ca 25% av den. Igår gick det bra, idag går det mkt sämre. Fick i morse veta av en klasskompis att jag missförstått en fråga, så svaret jag slet med igår är bara att radera. Så nu blev jag då så vansinnigt opeppad. Solen skiner och jag vill sola istället för att sitta inne vid datorn och plugga. Helst skulle jag vilja hitta på nåt med någon, gärna ta en glass på stan, och gärna fara och träna, men igår stukade jag foten när jag sprang på löpbanden på friskvårds. Så jag är aningen handikappad. Hoppar på ett ben..

Jag har beslutat mig för att vara nykter ikväll och först vara med syrrorna för att senare åka förbi Nisse och co och till sist "gängets" fest. Jag kom som på det att om jag ska festa ikväll så finns det inte en chans att jag ska kunna plugga imorgon heller, får alltid bomull i huvudet dagen efter, och då blir det stressigt värre att bli klar innan söndag. Känns bra med en vit helg. Dessutom är det inte optimalt att festa med en stukad fot. Kan som bara sitta på en stol hela kvällen.

Svägerskan berättade just att svininfluensan råder i New York.... Så nu blev jag aningen nojjig!!! Pontus, kom heeeeeem...!!!!! Om man bortser från oron över influensan går det bra att vara gräsänka. Första kvällen var lite jobbig, men nu har jag vant mig att vara ensam. Jag sover sjukt mycket bättre då han är borta.. Jag är ju så lättväckt så jag vaknar i vaniga fall typ 100 gånger varje natt när han vänder sig eller hostar eller nåt. Men saknar honom gör jag ju. Det gör jag iofs bara om han typ far en sväng på macken eller nåt. Haha. Romantisk eller patetisk?

Igår var jag hos Majsan och pysslade. Trevligt trevligt.

Nä. Nu ger jag upp, gör en kopp kaffe, och sätter mig ute i solen med min ljudbok som jag lyssnat på 100 gånger, Änglar med Marian keyes. Jag älskar den!! Och alla hennes böcker. Skrattar hela tiden. Det är så kvicka repliker, och mamma Walsh är typ roligaste kvinnan jag vet. Rachel Molin läser, och hon gör det sjukt bra dessutom.
 
Jaja. Trevlig kväll på er!









Kommentarer
Postat av: Emil

Romantiskt och patetiskt om du frågar mig =P Din ny blogglayout är för övrigt klockren, kram!

2009-04-30 @ 15:09:01
URL: http://emilmarklund.blogg.se/
Postat av: Amanda

Säg snälla till om jag kan hjälpa dig på något sätt med tentan. Jag har kvar alla mina gamla hemtentor i datorn.

2009-05-01 @ 02:25:53
URL: http://amandamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0