Jahapp.

Fick just veta att det var 600 sökande till parkförvaltningen i år. Då får ju jag jobb. Not.

Nu är sommarkurserna mitt enda hopp. Om det finns någon rättvisa i världen så kommer jag in. Annars vet jag inte vad jag gör....


Någon som vill ha mig som svartjobbare i sommar? Jag kan måla, städa, barnpassa, djurpassa, sjunga, dansa, läsa högt för dig, skriva dina memoarer, köra din bil, klippa gräs, rensa ogräs, plocka bär,  ja. You name it. (fast kan inte så mkt mer än det jag skrev...)

Jag är till ditt förfogande om du behöver mig!










Kommentarer
Postat av: Amanda

MOA!

jag har jobbat på parken 3 somrar i rad. Jag har numret till chefen. Det är ytterst få som ringer dit, o de flesta som ringer får komma på intervju. Hör av dig om du vill ha namn o nummer

2009-04-21 @ 03:05:42
URL: http://amandamarklund.blogg.se/
Postat av: HannaMaria

jag tänker också sälja mej. vi kanske får ta och slå ihop oss och starta någon slags verksamhet i sommar;p

2009-04-21 @ 20:17:01
URL: http://hannamariaalbertsson.blogg.se/
Postat av: Lena

Min trädgård ser ju inte ens ut som en trädgård !! Gillar du att gräva i fula rabatter tro ?

jag skulle verkligen vilja ha lite fint och omgjort..

2009-04-24 @ 11:08:20
URL: http://www.miramilaia.se
Postat av: Lena

jag igen..jo min rabatt behöver hjälp men den är ju knappast som parkförvaltningen och tar inte heller hela sommaren att fixa..

2009-04-25 @ 10:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0