Jag har bestämt mig.....

Ängeln ska ha hår. Jag är 1000 % säker på det nu. Mamma har världens finaste lockar. Självklart ska min mammaängel ha  lockar också.

Så det blir den här skissen jag tar med mig imorgon:





Den är ju fortfarande inte helt hundra så tatueraren får lov att renrita den.



Jag har köpt en mockajacka. Helt sjukt så trendig jag vart då helt plötsligt. Sofi Fahrman har spått att det blir årets skinnjacka. ;) ;) ;) (Som var så hajpat förra året)
 
Nu saknas bara chinos, ett tunt band runt huvet a la ABBA, ray-bans och en väska med fransar på så är jag typ Elin Kling själv. Hahahahaha

(MEN.......Chinos kan jag inte ha, dom ska ju som va pösiga där uppe, men på mig blir dom tajta ändå :)
Och fransväska tänker jag inte skaffa. Det är fult. Sånt där hårband känns väl rätt extremt och jag klarar mig bra med mina pilotbrillor, så... Jag är alltså ingen äkta trendnisse direkt. Kommer nog heller aldrig att bli... )


Glad påsk!





Kommentarer
Postat av: ingo

DEn blir ju hur fin som helst! ses vi i dimman ikväll?

2009-04-11 @ 11:29:06
Postat av: Sarah

Ska bli tokspännande att se tatueringen när den är klar! Och det där med chinos känner jag igen mig i - byxor kan aldrig bli för stora för att se pösiga ut på mig :-S



KRAM på dig och Glad Påsk!

2009-04-11 @ 11:33:51
URL: http://spaggl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0