Inte så tokigt.

Jag är nöjd med min nya design. Jag satt från kl 21.00 till kl 01.30 inatt. Blev som besatt, kunde inte ge mig förrän det blev bra.

Nu är jag påväg in på stan, ska fika med Majsan och Eva. Eller.. En slät kopp kaffe ;) Igår spelade jag och syskonbarnen kola-poker, så det blev en hel del chokladkola för mig.. Jag bröt alltså mitt helglöfte, som bestod av bara gottesaker fredag och lördag. Så då får jag lida för det idag. Eller imorgon..... Får se..

Jag tränar då på bra i alla fall. 3-4 gånger i veckan. Jag ska på gymmet senare idag och köra lite ergofit! ( En sånhär maskin om man står och vevar både armarna och benen och som är bra för knäna)

Oj nu måste jag rusa!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

grafiken är grym och det är du också !

2009-04-17 @ 14:40:51
Postat av: Victoria

Superfint blev det! Du ska absolut vara nöjd :)

2009-04-17 @ 17:16:16
Postat av: HannaMaria

skitsnyggt babe:)

2009-04-17 @ 19:26:16
URL: http://hannamariaalbertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0