Fragile we are..

Idag har jag suckat hela dan. Förutom nån timme då jag lekte med lille G. Han lyser upp min tillvaro.

Det känns så himla tungt nu. Vill inte gå skola, vill inte pendla, har inga pengar, har inget att göra i sommar så att jag kan tjäna pengar. Ingenting går bra. Eller ja, träningen flyter på. Det känns bra att jag kommit igång. Känner mig som fastare i hullet. Men annars är det verkligen skit. Jag vill inte vara negativ eller bitter, men jag orkar inte tänka positivt längre.

Eftersom jag drar mig undan från alla känner jag mig ensam. Jag har mig själv att skylla, men jag kan inte göra annat.

Jag tänker på döden 90% av min vakna tid, drömmer om döden minst lika mycket.

Ska ner till Umeå imorgon. Jag måste. Obligatoriskt. Jag vill hålla mig hemma "om det skulle hända nåt". Vi håller andan..

Orkar inte orkar inte orkar inte orkar inte...


Kommentarer
Postat av: ida

Tänker på dig och skickar en kram.

2009-04-20 @ 09:54:25
URL: http://lillasysterida.blogg.se/
Postat av: sara

Gumman vi måste hjälpa varann, har det hänt något nytt som gör att du håller andan extra nu?

jag vet att mina problem är tjoller jämfört med ditt men jag tror man ändå blir starkare av att peppa varandra, behöver du snacka vet du vart jag finns...kraam

2009-04-20 @ 13:54:16
Postat av: Lena

Skickar en kram genom etern...

Kraaaaaaaaam

2009-04-20 @ 16:14:59
URL: http://miramilaia.se
Postat av: ingo

Kram*

2009-04-20 @ 18:27:34
Postat av: HannaMaria

Älskade Moa. jag önskar dej alla kramar i världen.

2009-04-20 @ 20:04:30
URL: http://hannamariaalbertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0