En dag..

.. ska jag här på bloggen skriva om mina förhoppningar, mina förväntningar, mina drömmar och mina mål med livet. Jag känner att jag behöver positivboosta min tillvaro.  Jag blev enormt peppad att ta itu med denna uppgift, men är alldeles för trött nu. Så en dag... Kanske redan imorgon.

En jobbig dag. Besöksförbudet upphävt och besök hos M hela eftermiddagen. Hon fick se min tatuering, och hon log. Det var väldigt väldigt länge sedan. Då forsade tårarna minsann. Ibland är livet så vackert. Kan sorg vara vackert?
Jag läste någonstans att sorgen är summan av kärleken... Fint sagt.

Imorgon ska jag ha en bra dag. Jag ska träna, jag ska sola, jag ska äta god mat, jag ska se någon bra film och sist men inte minst mysa med min alldeles egna Pontus, innan han åker till USA i 10 dagar med bandet.
 



Kommentarer
Postat av: En bloggläsare

Jag har hört "Sorgen är kärlekens pris"...

Oavsett så är ju båda versionerna fina ord.

Ha en bra helg!

2009-04-25 @ 15:49:44
Postat av: ida

Jag tror absolut att sorg kan vara vackert.

2009-04-25 @ 21:07:07
Postat av: Anonym

sorg ÄR vackert, och du är bara bäst !

2009-04-26 @ 19:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0