Bye bye baby.

Nu har älsklingen åkt iväg till USA för att spela. Det känns ohyggligt länge med 10 dagar.. Även om vi inte ses så överdrivet mycket när han är hemma ändå, så blir det en helt annan sak då han åker iväg såhär länge, så långt bort. Han kan inte komma farandes om det händer något.. Men jag missunnar dem inte den här resan alls. Jag är glad för deras skull, och kommer med glädje lyssna på allt spännande de gjort då han kommer hem igen!

Det är väl såhär det känns att vara rockstjärne-fru I guess..



Ikväll har varit en kväll med många beslut... Kan berätta mer om det en annan dag då jag tagit reda på ett och annat... Jag tror detta är det rätta, även om det känns väldigt tråkigt..

Gonatt.


Kommentarer
Postat av: HannaMaria

men tänkt när våra rockstjärnor slår igenom och tjänar kosingen, då kan dom försörja oss och vi kan följa med på deras turnéer och ligga på lyxiga hotellrum och få ansiktsbehandlingar och roomservice. synd att dom inte spelar i samma band, då hade vi kunnat lyx-chilla tillsammans;)



ps. bara att du ringer om det är nåt. ds

2009-04-27 @ 08:13:42
URL: http://hannamariaalbertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0