Ambivalenta Moa...

Det är kanske ingen nyhet att jag aldrig kan bestämma mig för saker, men nu har det måhända gått lite till överdrift. Knåpar redan på en ny bloggdesign. Den nuvarande är inte "jag". Jag är inte pastellig..
Den nya ska bli i 50-tals-stil med starka färger, mkt rött, och pinuppor som jag ääälskar. De är så vackra och kurviga, och inte alls vulgära som många bilder av idag.

När jag hamnar i en riktig svacka, som jag gjort nu, tar jag mig för sånahär projekt. Som kanske inte är mkt för världen, men gör mig sysselsatt och ger mig tillfälle att göra utlopp för all kreativitet, samtidigt som det inte kräver ett jota av mig. Det är väl bra att jag är sån, och inte bara blir helt handlingsförlamad när jag har en down-period.

Idag när jag sms:ade Pontus svarade han att han just åkte förbi frihetsgudinnan. Häftigt. Även konstigt att hans klocka visar 17.30 nu..

Gonatt då.

Ps. Kan alla som skriver kommentarer anonymt typ sluta med det, jag blir så vaaansinnigt nyfiken! Skriv  gärna massa, men med namn ist :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag beundrar din styrka. Du inspirerar. Glöm inte bort allt fint du gör för andra.

2009-04-28 @ 00:28:42
Postat av: Victoria

Jag beundrar också din styrka :) Och din kreativitet. Och din supervackra sångröst! :)

2009-04-28 @ 09:49:47
URL: http://stjarnstund.blogg.se/
Postat av: Lena

Vilken supersnygg design !!!! Det ser

ut som du på colareklamen...

Ha en trevlig valborgs !!!

2009-04-30 @ 10:39:19
URL: http://www.miramilaia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0