Tid

Skrev ett långt inlägg just. Men jag kunde inte publicera det. Det stod saker som jag borde prata med någon om, men som fastnar någonstans inombords och bara kommer ut om jag skriver. Men här är inte rätt forum.

Jag har under många år haft två mardrömmar. Den ena har nu blivit sanning, och den andra kan mycket väl tänkas bli det om jag inte gör något åt saken. Men jag orkar inte.

Det är en klyscha, men tankarna som snurrar i huvet hela tiden är : Varför? Varför är världen så förbannat orättvis?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Världen är orättvis, och de finns inget vi kan göra åt det. Vi kan dock försöka göra det bättre för oss själva. Jag tänker på dig.

Kram

2008-09-05 @ 07:54:42
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0