Många timmars sömn.

Hejhej.

Idag är sista lediga dagen innan jag börjar min praktik. Så idag ska jag ta itu med allt som jag skjutit upp:

¤ Lämna in mitt felaktiga slutbetyg på vux och få det korrekta
¤ Betala telefonräkningen
¤ Fixa autogiro på medmera-kortet
¤ Sätta upp lappar om hundvakt (behöver inte hundvakt, jag erbjuder)
¤ Veckohandla
¤ Rensa ur kyl och skafferi
¤ Skura badrummet
¤ Hänga in all tvätt

Ska även simma. Men jag är lite anti, för nu har de sänkt tempraturen på edda till vad det ska vara. Tidigare har det ju varit "för varmt". ( = alldeles perfekt ) Jag fick en chock igår då jag hoppade i. Men. Nu är jag iaf mentalt förberedd. Men jag gillar det inte!  


Kommentarer
Postat av: Emma

haha, jag vet:)Lyckas inte få bort det där med stora bokstäver:) Har verkligen kämpat:)



Ja alla säger att det är bra så jag måste kanske ge det en chans:)

2008-09-09 @ 10:58:52
URL: http://emmahall.blogg.se/
Postat av: emma

vars är det du ska praktisera?:)

2008-09-09 @ 11:48:49
URL: http://emmahall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0