Hjälp

Jag mår jätteskumt... Yr och mår lite halv-illa och matt i kroppen. Men det är väl dags att bli sjuk antar jag. Det var väldigt länge sedan.

Jag har ju alltid något projekt igång. Nu är det tavelmåleri och kuddsömnad som gäller. Jag ska lägga upp lite bilder på vardagsrummet när jag fått i ordning allt. Undrar då vad som blir nästa projekt........... 

Har ju iofs en sak som jag borde göra. Eller borde och borde. Jag vill, men det är svårt att ta sig för. Det finns en hemsida för unga människor som jag som har någon nära anhörig med demenssjukdom. ( www.unganhorig.se) Där kan man dela med sig av sin berättelse för andra i samma sits, och det tänker jag göra. Eftersom jag inte vet en enda ung människa som varit med om det jag är med om nu så vill jag med min historia bli ett stöd för andra i samma situation.  Det jag till min frustration inte har funnit, vill jag att andra ska kunna finna. Men det är otroligt svårt att skriva de första orden. Jag har suddat den första meningen en triljard gånger nu..

OM OM OM det är någon som läser detta som varit i nära kontakt med sjukdomen levy body demens, snälla, hör av dig. Jag behöver dig. Har mailadress: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0