Hejhej

Jag blir så arg. Jag vill göra om i vårat vardagsrum. Jag vet, jag är hopplös, bara gör om och gör om, men inga drastiska förändringar denna gång. ( Fast... Egentligen vill jag ju måla om till vitt, som det alltid slutar med att jag gör, men jag får inte för Pontus..)
Jag vill ha nya gardiner och kuddar och sånt. Lite färg. Nu är ju allt bara svart, vitt och grått. Och ek då förståss. Men jag blir så deppad i det här rummet. Det är så mörkt. Så nu har jag tänkt ut hur jag vill att mina nya gardiner ska se ut.

Men tror ni att det finns några sådana? NÄ! Ingenstans. Har letat över-jävla-allt. Jag vill att de ska ha vit botten, sen ska det vara stora mönster som ska vara gröna, oranga och ljusgrå och lite svarta.  Sen vill jag ha gröna och oranga kuddar. Och måla en tavla som passar.

Men.... Gardinerna finns inte... Inte ens som bara tyg på meter...


Det är på ett sätt skönt att ha lite I-landsproblem. Då känns allt rätt normalt för en stund.


Kommentarer
Postat av: sambon

jaaa, men gör om då för helvete!=)

2008-09-12 @ 01:03:51
URL: http://moawestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0