Gympad

Har ikväll varit på friskis och svettis-dans. Snacka om att man i det ögonblicket förstår hur otroligt otränad man är. Alla andra kvinnor (läs: tanter)  studsade omkring medan jag, 22 år och borde vara i min bästa form, var tvungen att stoppa huvudet mellan benen var femte minut för att inte svimma eller kräkas . Det var som småtrevligt, (inte det där med svimningen och kräkningen) men jag har ju fortfarande problem med min folkskygghet. Försöker undvika ställen där det kan finnas folk som känner henne. Orkar inte med medlidsamma blickar eller undvikande beteenden. Och jag glömde som bort att hon känner många som går på gympa eftersom hon har gjort det typ jämt. Såg ett par stycken, men behövde inte konfronteras med någon. Så jag kunde andas ut.

Jag har hittat en sjukt rolig hemsida, www.yearbookyourself.com.

Bjuder på nå bilder därifrån:


1980                          1960                        1940

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0