Georg!

Den lilla palten heter nu Georg. Oj så sött namn på en sån söt kille. Imorgon kommer dom hem. Jag skulle gärna vilja lägga upp en bild på honom så ni får se hur bedårande han är, men av respekt så gör jag inte det. Föräldrarna kanske inte riktigt vill det. Men på tosan83.blogg.se kommer det troligtvis att dyka upp nå bilder, så håll utkik :)

Igår var jag med om bland det fulaste jag sett.
Jag, Louise, Emmy, Maria och Kian var på prommis på kvällen, och mot oss kommer två kvinnor runt 30 med reflexvästar gående. De ser lite rädda ut, då klockan är ca 23.00 och vi befinner oss på en hyffsat oupplyst väg på Anderstorp. Inget konstigt än så länge. Men sekunden de passerar oss, så ramlar helt plötsligt helt otippat båda två, och inte något litet fall. De liksom flyger ner i diket. Det blir någon slags dominoeffekt, då den ena måste ha tappat balansen eller något. Så där ligger de helt plötsligt och vi fattar ingenting. Den ena, som var snubbelboven, reser sig besvärat upp och börjar helt fräckt backa därifrån skamset, medans den oskyldige ligger kvar och kvider lite i diket. (Jag behöver kanske inte tillägga att de inte hade alla får i hagen..) Vi hjälper den andre upp och när vi sett till att båda är oskadda går vi vidare. Jag ropar efter dem att de skulle gå försiktigt i fortsättningen, och det fula var att jag var inte ironisk då jag sa det. Men när jag förstod det komiska i allt, och framförallt den kommentaren kunde jag inte hejda mig. Hur ofta säger man till en människa att han/hon ska GÅ försiktigt?
Jag skrattade okontrollerat hela kvällen och brister fortfarande ut i skratt direkt jag börjar tänka på den otroligt konstiga händelsen. Som nu. :D
 
Men ja... You should have been there. Klassiker.



Jag har meeeensväääääärk.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Låter nästan som i stil med när jag lyckades RAMLA av E4:an... Det du :-)

2008-09-22 @ 13:18:58
Postat av: Matilda

HAHAHAHHAHA

2008-09-22 @ 16:57:17
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0