First day at school.

Första praktikdagen gick bra. Har dock en tendens till att bli rastlös så fort jag inte får jobba praktiskt. Därför har jag kommit på att jag måste plugga nåt praktiskt ämne. Jag måste skapa! "Måste få utlopp för min kreativitet".. Hmmm... Alltså.. Jag vill jobba med barn, jag vill jobba med händerna.. Hmmm... Bildlärare? Men då tänker jag.. Måste man inte vara jättebra på att måla/teckna om man ska bli det?
Jag är ju bara halvbra, om ens det. Fast det jag gillar med bild är ju att skönheten sitter ju verkligen i betraktarens öga. Det mesta annat kan man antingen vara bra eller dålig på. Bild är ju så kompext.. Och det passar ju mig. Jag är ju galet komplex. Så. Ja. Bildlärare? Oj! Jag kanske ska bli det??? Men då kvarstår ju problemet att det inte finns nå lärarjobb.. Hmm..

Jag ska träffa en kvinna som jobbar med klärvoayanta läsningar. Readings kan man också kalla det. Låter bättre. Bifogar hennes info för nyfikna:


Klärvoayant reading - läsning

 

  

"En klärvoayant reading/läsning är en metod att få tag i faktisk information utan att använda sig av de fem sinnena.

En reading/läsning innebär att jag som terapeut tonar in mig på din aurafrekvens. Här ligger din information lagrad, och den visar sig i form av bilder för mig.

  

Min uppgift är att obejktivt

förmedla den information som

du visar.

I detta ligger möjligheterna för

dig att möta det som

hindrar dig från att leva det

liv du själv önskar.

 

  

Genom en läsning får man en

möjlighet att lösa och förstå inre

osäkerhet och tvivel.

En hjälp till att ta tag i det du

egentligen vill i livet.

  

Det kan dyka upp tidigare liv och karmiska mönster som är relevanta i

förhållande till din nuvarande livssituation. Dessa kan ge dig större

självinsikt i ditt liv här och nu.

  

Genom de tekniker jag som terapeut lärt mig kan jag se dina frekvenser.

Genom att sätta ord på de bilder du visar mig kan jag på så sätt försöka

hjälpa dig i den process du är i just nu!"

Låter som en Moagrej. Det är några veckor bort, men efter det så ska jag recensera så ni får veta hur det gick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0