Faster! .... Typ...

Nu har Anna och Simon blivit föräldrar till en underbar liten pojke! :) 10 dagar för tidigt, men ändå på tiden! Jag har längtat och längtat.
Han är frisk och mår bra, och är den sötaste lilla palten jag sett! Så nu är jag faster! Ungefär i alla fall. Jag vill så gärna ha en titel, så jag tar nog den.. Egentligen blir det ju "inte än ingift faster".. Men det känns ju lite väl bökigt att säga, inte minst för den lille. Så här sitter nu en stolt både moster och faster. :)
Han har inget namn än, så vi väntar med spänning!

Har dock en lite jobbig klump i magen nu. Men det brukar vara så de dagar jag besökt henne. Även fast det gick rätt bra idag. Pidde var med, och han blev som förvånad att hon var så "pigg". Sist var det ju väldigt dåligt.

Jag ska nog lägga mig nu. Ska upp tidigt och jobba imorgon. Sen ska vi ha parmiddag med lillebror Zappe och hans relativt nye flickvän. Spännande!

Men vad händer på lördag? Någon som vill förbarma sig över mig? Alla är upptagna verkar det som... =/


Kommentarer
Postat av: bånne

jag vill förbarma mig över dig! Men vi kan väl förbarmas på en fest=)pusspuss

2008-09-19 @ 02:35:09
URL: http://moawestermark.blogg.se/
Postat av: Matilda

du skulle ha frågat mig tidigare, då skulle vi kunnat umgås, men nu är hela helgen bokad:(

2008-09-19 @ 12:40:47
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0