Var går gränsen?

Alltså hur otroligt pantad får man vara.. Jag har aldrig läst nån kändisblogg egentligen, finner det rätt ointressant, men nu när det här med Cathrin fd. schulman hände så var jag liksom tvungen att leta upp hennes blogg och läsa.. Hon har ju ingen som helst känsla. Om man är kändis så måste man ju tänka på vad man säger, och den kvinnan verkar ha den värsta sortens mundiarré. Ni kan kolla HÄR om hennes uttalanden. Man blir alldeles trött.

Nu kommer Pontus alldeles snart hem. Det hade gått jättebra för moonsafari i Belgien. De hade sålt skivor för 12 000 och skrivit en massa autografer. Man kan inte bli annat än lite mallig. Tänk för att jag har en rockstjärna till pojkvän, det har inte du ;) ( undantag Anna och de andra "bandtjejerna".. :)




Imorgon ska jag sköta lilla favvoGeorg för första gången. Vi ska gå på promenad, det blir mysigt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0