Typiskt.

När det äntligen blir helg, då blir jag knockad av världens mensvärk. Jag som hade tänkt göra så mycket idag. Gå på en renande höstpromenad, dra in på stan och fika med Majsan, hälsa på mamma, städa garderoben och fara på fest ikväll. Men istället blir det några ipren + en soffa+ ett täcke+ en katt som får duga som värmedyna eftersom jag lånat ut min+ett otal depsperate housewivesavsnitt som gäller.. 
Förhoppningsvis hinner jag blir kryare till ikväll, för jag vill inte missa att träffa Lovisa, Annasara och Elin som är på blixtvisit. Men utgång blir det då inte. Har varken råd eller lust. 

Hamnade i någon tillfällig existentiell kris nu känner jag...


BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ......................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0