Sömnfixering.

Jag är knäpp. Jag är sönderstressad över en enda sak, och det handlar om min sömn. Jag stressar en hel dag för att jag ska hinna sova, eftersom jag behöver sömn för att jag är så stressad.. Ojojoj.

Jag har även blivit världens ängsligaste lilla skit. Nu när Pidde inte svarade på två sms som jag skrev fick jag för mig att han kört av vägen eftersom vi inte satt på vinterdäck. Så där låg jag och grät och hade hjärtklappning, när Pidde i samma stund hängde hos Simon och Anna i lugn och ro.
Det handlar om att jag inte litar på livet längre. Katastrofer inträffar och dom går inte att stoppa. Härlig inställning va?

Bullen hjälp mig. Vad ska jag göra?

Det ÄR tjejen i filmen som skrivit brevet.


Georg är i alla fall världens sötaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0