Jag ska måla hela världen lilla mamma..

Jag har börjat måla. För mammas skull. Hon har alltid uppmuntrat mig till det. Bjuder på två tavlor:


De är lite oproportioneliga, det blir lite knasigt när man tar kort. Den till vänster målade jag ikväll, målade av en bild för hand, och ändrade lite detaljer. Vet inte om jag är klar med den, kanske ska sätta dit lite färg. Får se...
Den till höger är egentligen den första i en serie som jag tänkte ha ovanför soffan i tv-rummet, men det blev inge bra.. Blev för mkt mönster mot gardinerna och kuddarna. Tyvärr. Ska försöka komma på nåt nytt jag kan ha dom till..

Ska väl ta och krypa till kojs då.. Känner mig inte så sugen på att lägga mig, men ja. Jag ska försöka somna före tolv varje kväll, då är jag lite piggare dagen därpå.

Hej

Kommentarer
Postat av: Victoria

Det var verkligen superfina tavlor!! Fortsätt med målandet :)

2008-10-08 @ 23:05:06
Postat av: HannaMaria

var länge sen jag såg något du målat.. du har alltid varit duktig på det!jag beundrade dej alltid när vi va små och gick på fritids. hihi. du och agnes var alltid bäst på att rita!:)

2008-10-09 @ 07:33:15
Postat av: Matilda

gud vad duktig du är, du borde verkligen fortsätta måla! :)

2008-10-09 @ 12:36:40
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: joanna

Ska vi byta talang? Jag har ingen, men jag tar gärna över din ;)

2008-10-09 @ 14:48:15
URL: http://morrelever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0