Helg

Skönt med helg. Elisabet, Hannamaria och Lisa kommer hem i helgen och ska vara hemma hela veckan!! :) 
Mina favoriter. :D

Så det blir nog någon slags fest imorgon. Har inte alls råd, men. Har 21,50 kvar, får dock pengar på måndag men. Hmm..

Ikväll har jag sett Idol med Anna och hennes vän Ako. Loulou åkte tyvärr. RobinB och Johan Palm ska ut enligt mig.... Men det är väl som det alltid varit i Idol, tjejerna åker först eftersom det bara är en massa småtjejer som ringer på sina favvokillar.. Har dock bestämt mig att jag inte ska rösta en enda gång i år. Får se om jag kan hålla det. ¨

Pontus jobbar hela helgen. Lite trist. Nu blev jag tvärtrött, så nu säger jag gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0