"Gomorron...."

Klockan är nu alltså 05.35 och jag sitter här och kan inte sova för fem öre. Jag vaknade av en mardröm och lever fortfarande kvar i den lite. Huvva. Sen så har jag fått nå fel på fästena där axel blir överarm, som i bröstmuskeln som sitter just ovanför "deostället". Om jag sover på sidan kan jag vakna i princip skrikandes av smärta och måste stretcha armarna bakåt en bra stund innan det går över. Eller så kan jag vakna helt bortdomnad i armarna. Så har det aldrig varit förut.. Vad kan det bero på? Jag som älskar att sova på sidan.
 
Ikväll är vi bjudna på inflyttningfest hos Fredde och Sara och lilla Olivia. Det ska bli trevligt. Och imorgon blir det släktkalas pga min födelsedag på tisdag. Min uppgift är att göra efterrätt medans syster Lena ska göra mat. Hennes son Arvid och jag brukar slå ihop våra kalas eftersom han fyller år 2a okt och jag 14e okt. Kommer att sakna mamma på kalaset... Men.. Jag får väl se till att sysselsätta mig med lekar med syskonbarnen så jag inte deppar ihop.

Jag har nå fel på min blogg.. Den visar fel antal kommentarer.. Har fyra på förra inlägget, men det står att jag bara har två... Nån som har nåt liknande problem?


Kanske ska försöka somna om. Ska ju upp igen om ca tre timmar.. Så.. Gonatt då. Igen.

Kommentarer
Postat av: Matilda

ibland blir det sådär för mig med.. med kommentarerna alltså

2008-10-10 @ 13:29:05
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0