En fin födelsedag.

Jag är väldigt nöjd över min dag. Den spenderades med nära och kära, god mat och lekar. Som jag vill ha det. Fina presenter fick jag också. Presentkort är världens bästa grej. Fick två st på kicks så jag kan köpa min älskade parfym och ett på indiska. Najs najs. Sen fick jag lyxprylar från body shop,målardukar och en orgasmotrone. En sånhär huvudkliare. Sjukt härligt. Jag är så glad att jag har mina vänner.


Men det ante mig att obehagskänslorna skulle dyka på mig förr eller senare denna dag. Det är ju många som säger att helgdagar m.m är de jobbigaste när man förlorat en anhörig. Det förstår jag fullt ut. Inte för att mamma är fysiskt borta än men. Hon mindes inte min födelsedag när hon blev tillfrågad för några dagar sedan. Inte heller vad jag fyllde. Hon rörde inte en min då jag berättade om mitt kalas. Och det är inte mamma. Jag saknar henne så vansinnigt mycket.


Kommentarer
Postat av: matilda

du ringde aldrig=(



det känns jobbigt att höra om birgitta.

det är som om det är en helt annan person.

jag blir ledsen. saknar er allihopa.

2008-10-15 @ 00:35:22
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0